Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę zwrócić zakupione bilety?![](https://eskander.pl/images/icons/arrow-bottom.svg)
bilety elektroniczne (w tym niewykorzystane bilety) nie podlegają zwrotowi ani wymianie na inne (regulamin).
Po dokonaniu płatności nie otrzymałem/am biletów, co zrobić?![](https://eskander.pl/images/icons/arrow-bottom.svg)
należy wysłać na adres bilety@eskander.pl wiadomość mailową
zatytułowaną “Brak biletów” oraz dołączyć potwierdzenie przelewu.
Czy do zamówienia mogę otrzymać fakturę?![](https://eskander.pl/images/icons/arrow-bottom.svg)
Zgodnie z obowiązującym prawem, fakturę dla osoby prywatnej (bez NIP-u) można wystawić w ciągu 3-mc od daty zakupu.
Fakturę z NIP-em można wystawić w terminie do 15-tego dnia następującego po miesiącu w którym zostało złożone zamówienie.
Do zamówienia może być wystawiona wyłącznie jedna faktura.
Faktura może zostać wystawiona wyłącznie do całości zamówienia. Nie można zatem wystawić FV np. na 2 z 5 zakupionych biletów.
Opcję wystawienia faktury zaznacza się w koszyku podczas rezerwacji biletów.
Jeśli nie zaznaczyłeś/aś opcji faktury podczas rezerwacji, a jest Ci potrzebna, niezwłocznie napisz do nas maila na adres bilety@eskander.pl i podaj numer zamówienia oraz dane do jej wystawienia.
Czy na wydarzeniach obowiązują ograniczenia wiekowe?![](https://eskander.pl/images/icons/arrow-bottom.svg)
Uczestnik imprezy do 16. roku życia może wejść na imprezę tylko pod opieką osoby pełnoletniej! Musi również w trakcie wydarzenia pozostawać pod jej stałą opieką. Osoby powyżej 16. roku życia, a nie mające ukończonych lat 18. muszą posiadać pisemną zgodę rodzica lub prawnego opiekuna na uczestnictwo w imprezie. Przy wejściu na imprezę muszą okazać oryginał zgody oraz dokument ze zdjęciem potwierdzający ich tożsamość (np. legitymacja szkolna).
Dzieci do lat 3 (z ważnym dokumentem potwierdzającym wiek) mogą uczestniczyć w wydarzeniach bez zakupionego biletu (na podstawie biletu opiekuna). W tym przypadku nie są jednak upoważnione do zajmowania osobnego miejsca siedzącego, a jedynie do pozostawania na kolanach rodziców podczas wydarzenia.
Czy bilet musi być wydrukowany? ![](https://eskander.pl/images/icons/arrow-bottom.svg)
Z troską o środowisko i w poszanowaniu drzew, jeśli nie musisz, nie drukuj swojego biletu. Bilet możesz okazać do skanowania na ekranie telefonu (podgląd na kod kreskowy).
W celu przyspieszenia weryfikacji, każdy uczestnik powinien mieć przygotowany do okazania swój indywidualny bilet.
Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytania, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.