Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę zwrócić zakupione bilety?
bilety elektroniczne (w tym niewykorzystane bilety) nie podlegają zwrotowi ani wymianie na inne (regulamin).
Po dokonaniu płatności nie otrzymałem/am biletów, co zrobić?
należy wysłać na adres bilety@eskander.pl wiadomość mailową
zatytułowaną “Brak biletów” oraz dołączyć potwierdzenie przelewu.
Czy do zamówienia mogę otrzymać fakturę?
Zgodnie z obowiązującym prawem, fakturę dla osoby prywatnej (bez NIP-u) można wystawić w ciągu 3-mc od daty zakupu.
Fakturę z NIP-em można wystawić w terminie do 15-tego dnia następującego po miesiącu w którym zostało złożone zamówienie.
Do zamówienia może być wystawiona wyłącznie jedna faktura.
Faktura może zostać wystawiona wyłącznie do całości zamówienia. Nie można zatem wystawić FV np. na 2 z 5 zakupionych biletów.
Opcję wystawienia faktury zaznacza się w koszyku podczas rezerwacji biletów.
Jeśli nie zaznaczyłeś/aś opcji faktury podczas rezerwacji, a jest Ci potrzebna, niezwłocznie napisz do nas maila na adres bilety@eskander.pl i podaj numer zamówienia oraz dane do jej wystawienia.
Czy na wydarzeniach obowiązują ograniczenia wiekowe?
Uczestnik imprezy do 16. roku życia może wejść na imprezę tylko pod opieką osoby pełnoletniej! Musi również w trakcie wydarzenia pozostawać pod jej stałą opieką. Osoby powyżej 16. roku życia, a nie mające ukończonych lat 18. muszą posiadać pisemną zgodę rodzica lub prawnego opiekuna na uczestnictwo w imprezie. Przy wejściu na imprezę muszą okazać oryginał zgody oraz dokument ze zdjęciem potwierdzający ich tożsamość (np. legitymacja szkolna).
Dzieci do lat 3 (z ważnym dokumentem potwierdzającym wiek) mogą uczestniczyć w wydarzeniach bez zakupionego biletu (na podstawie biletu opiekuna). W tym przypadku nie są jednak upoważnione do zajmowania osobnego miejsca siedzącego, a jedynie do pozostawania na kolanach rodziców podczas wydarzenia.
Czy bilet musi być wydrukowany?
Z troską o środowisko i w poszanowaniu drzew, jeśli nie musisz, nie drukuj swojego biletu. Bilet możesz okazać do skanowania na ekranie telefonu (podgląd na kod kreskowy).
W celu przyspieszenia weryfikacji, każdy uczestnik powinien mieć przygotowany do okazania swój indywidualny bilet.
Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytania, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.